Hande Yener Şarkıları Online Dinle Full Tüm Albümleri

Posted in , , , , ,

Hande Yener Şarkıları ;


24 saat
32 kısım
Acele etme
Acı Veriyor
Acısı Çıkıyor
Ağla Kalbim
Apayrı
Armağan
Aşk Kadın Ruhundan Anlamıyor
Aşkın Ateşi
Aşkın Gücü
Aynı Şehirde Nefes Almak
Ayrılık
Bakarım keyfime
Balon
Bana Olanlar
Bedenim senin oldu
Bence Mutluyduk
Bir İz Gerek
Biraz Özgürlük
Bu Yüzden
Bugün Sevgililer Günü
Bunun Adı Ayrılık
Burdayım (Ft. Erol Temizel)
Deri Eldiven
Duyduk Duymadık Demeyin
Elin Diline Sakız Ederim
Evlilik sandalı
Gece Gündüz
Geçmiş Olsun
Güvenemiyorum
Hey Çocuk
Hipnoz
Hoşgeldiniz
İçmişim Dertliyim
insanlar çok
İp
İyi Günler
Kapına köleyim
Kazanamadık
Kelepçe
Kim bilebilir aşkı
Kırmızı
Kumar
Küs
Mendil
Naciye
Nasıl Delirdim
Paranoya
Pinokyo
Romeo
Sanma
Şansın Bol Olsun
Savaş Sonrası
Sen Yoluna Ben Yoluma
Senden İbaret
Sorma
Sözün Söz Müdür
Sürünüyorum
Unut
Üzgünüm O Kadın Ben Değilim
Yaban Gülü
Yalan Olmasın
Yalanın Batsın
Yanmışız
Yarasa
Yirmidört Saat
Yoksa mani
Yola Devam

Keyword ; Hande Yener Hipnoz Albümü , hande sener 2008 hipnoz albümü indir , hande yener son albümü dinle , hande yener son albüm indir , hande yener tüm albümleri full albümleri indir , mp3leri indir , hande yener şarkı sözleri , hande yener resimleri

0 yorum

Yorum Gönder

SARKI DİNLE, MUZİK DİNLE © 2008 Template
By-AzmaN
javascript:void(0)