Duman 2009 albümünü dinle

Posted in , , , , , , , , ,

Dumanın uzun süren suskunlugunun ardından yani 4 yıl gibi bir zamandan sonra yepyeni tekrar müzikseverlerinin karşısına çıkıyor.

Türk Rock Müziği bana göre en önemli gruplarından olan Duman 2 albümle birden çıkararak bir ilke imza atıyor.

Her bir albümünde 10 yeni şarkısının yer aldığı duman 2009 albümü


18 Mart 2009 da müzik marketlerde yerini alacak.

Duman 2009 albümlerinde tüm şarkıların kayıtları İrlanda’da tamamlandı ve müzikseverlerle buluşmaya hazır.

Duman 1 albüm içeriği

1.Bu Aşk Beni Yorar

2.Dibine Kadar

3.Hayvan

4.Helal Olsun

5.Rezil

6.Sarhoş


7.Sevdim Desem

8.Sor Bana Pişmanmıyım

9.Yağmurun Sabahında

10.Yalan

Duman 2 Albüm içeriği

1.Balık

2.Ellerin Ellerime

3.İyi de Bana Ne

4.Kümbela


5.Of

6.Paranoya

7.Senden Daha Güzel

8.Senin Marşın

9.Tövbe

10.Vals


0 yorum

Yorum Gönder

SARKI DİNLE, MUZİK DİNLE © 2008 Template
By-AzmaN
javascript:void(0)